تعمیر دستگاه الایزا واشر

دستگاه الایزا واشر در تست های الایزا جهت بالا بردن کیفیت شستشو پلیت های الایزا و همچنین جلوگیری از آلوده شدن کارشناس آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه الایزا واشر با شستشوی مناسب باعث حذف background در تست های عفونی همانند Hbs Ag و HIV می گردد، همچنین در مراکزی که تعداد تستهای بالایی دارند با کمک دستگاه الایزا واشر پروسه کاری خود را بهبود داده و دقت شستشو را نیز افزایش می‌دهند .
تعمیر دستگاه آزمایشگاهی
اما متاسفانه در برخی موارد به دلیل دیسپنس و یا آسپیره نمودن ناقص، جواب های تست های الایزا با مشکل روبرو شده و خطا در تست ها ایجاد می گردد به همین منظور می بایست در فواصل زمانی مشخص نسبت به تست و بررسی دستگاه الایزا واشر اقدام نمود تا بتوان از میزان دیسپنس مشخص و آسپیره نمودن صحیح اطمینان حاصل کرد .
دستگاه الایزا واشر دارای بخش های متفاوت می باشد که قسمت های اصلی آن شامل :
1:برد دستگاه
2:پمپ دستگاه
3:نیدل دستگاه (سوزن های آسپیره و دیسپنس )
4:شلنگ های رابط
تست های کنترل کیفی دستگاه واشر به راحتی با کیت های تست که در بازار موجود می باشند قابل بررسی هستند.
تعمیر دستگاه الایزا واشر
لازم به ذکر می باشد جهت افزایش کارایی دستگاه های الایزا واشر پیشنهاد می گردد پس از پایان پروسه کاری حتماً دستگاه را به وسیله آب مقطر پرایم نموده و در فواصل زمانی مشخص با توجه به میزان کار با دستگاه الایزا واشر سوزنهای نیدل دستگاه را با ابزارهایی که در داخل دستگاه های الایزا واشر می باشد تمیز نمود.
در صورت مشکل در دستگاه های الایزا واشر کارشناسان فنی شرکت پویش طب آداک آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر دستگاه الایزا واشر می‌باشند.
keyboard_arrow_up