تعمیر دستگاه الایزا ریدر

دستگاه الایزا ریدر با توجه به میزان کارکردی که در آزمایشگاه های متفاوت دارد از جمله دستگاه های مهم و تخصصی می باشد، دستگاه الایزا ریدر  همچون سایر دستگاه ها نیاز به سرویس، کالیبراسیون و در صورت عدم جوابدهی مناسب در صحت و دقت نیازمند تعمیرات اصولی و تخصصی می باشد.
کارکرد کلی دستگاه الایزا ریدر انتخاب یک طول موج خاص، تابش آن، رد شدن از نمونه مورد نظر و در انتها تعیین میزان نور عبوری با توجه به دتکتور قرار اده شده در انتهای مسیر نوری می باشد .
تعمیر دستگاه الایزا ریدر
کیت هایی که به وسیله روش الایزا خوانده می شوند توسط اندازه گیری آنتی بادی و آنتی ژن به دو روش کمی و کیفی میزان و سنجش نوع تست را بیان می نمایند به همین منظور دستگاه الایزا ریدر اهمیت بسیار مهمی در آزمایشگاه دارد.
شرکت پویش طب آداک با کارشناسان فنی خود می تواند تعمیر دستگاه الایزا ریدر بایوتک در انواع مدل های موجود در بازار را پشتیبانی نماید(ELX800, ELX808, 800TS) و بدین منظور واحد فنی این شرکت تعمیر دستگاه الایزا ریدر بایوتک را با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه پرداختی برای جامعه آزمایشگاهیان محترم فراهم می نماید.
تعمیر دستگاه الایزا ریدر
همچنین دستگاه الایزا ریدر پس از مدتی می بایست از لحاظ صحت و دقت مورد بررسی قرار گیرد، حتی اگر هیچگونه مشکلی در خوانش توسط کاربر آن مشاهده نگردد، دلیل آن این است که با چشم نمی توان میزان دقیق جذب نوری (OD) را تشخیص داد تا اگر مشکلی در این زمینه دارا می باشد برطرف گردد.
این موارد از جمله موارد بسیار مهم و حساس در دستگاه الایزا ریدر می باشد زیرا در صورت داشتن خطا در تکرار پذیری و همچنین خوانش مقادیر اشتباه می تواند پاسخ تست ها را به صورت کلی تغییر دهد.
تعمیر دستگاه الایزا ریدر
روش هایی که به وسیله آن میزان صحت و دقت دستگاه الایزا را مورد سنجش قرار می گیردبه صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند:
1: به وسیله محلول های رنگی که از میزان جذب نوری آنها اطمینان کامل داریم با انجام تست خطی بودن و یا به دست آوردن میزان CV می توان دستگاه را مورد سنجش قرار داد.
2: توسط پلیت های کالیبراسیون شرکت سازنده ی دستگاه های الایزا که دارای فیلترهایی می باشند که جذب نوری در آنها تعیین شده و اندازه آن به صورت کاملاً اصولی به دست آمده است در تعیین میزان صحت و دقت دستگاه های الایزا ریدر مورد استفاده قرار می گیرد .
شرکت پویش طب آداک جهت بررسی صحت خوانش دستگاه های الایزا ریدر BioTek به وسیله پلیت های کالیبراسیون ساخته شده توسط کمپانی بایوتک این تست را انجام می دهد و همچنین جهت تکرار پذیری دستگاه الایزا ریدر توسط محلول های رنگی این تست ها را مورد بررسی قرار می دهد.
تعمیر دستگاه الایزا ریدر
بدین منظور شرکت پویش طب آداک با همکاری بخش فنی خود در زمینه فروش، سرویس، کالیبراسیون و تعمیر دستگاه الایزا ریدر BioTek در خدمت رسانی به شما آزمایشگاهیان محترم ایفای تعهد می نماید.
keyboard_arrow_up